Sentència històrica a favor de la vida. Victòria històrica del dret a la vida als Estats Units. La Cort Suprema ha derogat la sentència del cas Roe contra Wade, que en el 1973 va convertir en constitucional el dret a avortar, i torna als 50 Estats la potestat de legislar sobre l’assumpte. S’estima que 26 estan disposats a derogar o limitar molt la possibilitat d’avortar. El suposat dret a l’avortament no és una qüestió de progrés, ni de llibertat, ni de defensa de la dona. Assassinar un nen innocent al ventre matern és inhumà. Cap raó, per greu i extrema que sigui, no justifica l’assassinat d’un innocent. Molts s’hi acullen tranquil·litzant la seva consciència dient que és “legal”, fiant-se del criteri d’uns polítics encegats d’ideologia, l’agenda dels quals va clarament en la línia de posar l’home al lloc de Déu: decidir què és veritat i què mentida, què està bé i què està malament, qui mereix viure i qui morir. L’esclavatge o el racisme també van ser legals en un temps de la història. Per espantar la causa pro-vida acudiran com de costum a la violència, també a la humiliació amb qualificatius com: supremacistes, conservadors, masclistes, feixistes, fanàtics religiosos… No ens deixem enganyar. Preguem perquè imperi el sentit comú i la nostra societat sigui cada dia més justa i més lliure.

Bella diada de Corpus.Quina joia veure recuperades, tan a St. Vicenç de Montalt com a St. Andreu de Llavaneres, aquesta processó del Corpus: catifes florals i ornamentals, carrers guarnits, pietat i devoció vers la presència del Senyor sagramentat. Per tots aquells que van suar el que no està dit, moltes gràcies i l’any que ve més i millor, a major glòria de Déu.

Vols donar una alegria al Senyor? Us asseguro que al cel hi haurà també més alegria per un sol pecador convertit que no pas per noranta-nou justos, que no necessiten convertir-se(Lc 15, 7). Així ho escoltàvem en la Solemnitat del Sagrat Cor de Jesús. Quina joia donarien les llàgrimes de penediment de St. Pere. Quina joia quan ens apropem nosaltres amb cor humil a la presència del Senyor.

Vida parroquial                        LL = St. Andreu de Llavaneres | SV = St. Vicenç de Montalt | CA = Sta. Maria de Caldes d’Estrac
Baptismes. Kate cazalis (CA), Hugo Stampa (SV), Fernando Gómez (LL).
Matrimonis. Elisabet Marginet i Jordi Oltra (LL).
Misses de la Festa de St. Pere. Les misses del dimarts 28 i del dimecres 29 a St. Andreu es celebraran totes dues a les 19 h. a l’església de St. Pere.
Actes de la festa de St. Pere. Començaran a la verbena, el dimarts 28, amb la missa de 19 h. a la seva església, seguida de l’homenatge als pescadors i sopar popular. El dimecres 29 tindrem un berenar popular a la platja a les 17 h., seguit de la benedicció de les aigües del mar i de la cursa marítima que porta per nom “el gran perdó de St. Pere”. En acabat processó fins l’església i missa solemne a les 19 h.
Sopar de fi de curs. A St. Andreu, divendres 8 de juliol. Podeu apuntar-vos contactant amb en Joan Ferrer.
Vida Creixent. La darrera reunió serà el divendres 8 de juliol, abans del sopar de fi de curs parroquial.
Inscripcions a la catequesi parroquial. Infants a partir de 2n de primària, dilluns i dimecres de 18 h. a 20 h.

Sentencia histórica en favor de la vida.Victoria histórica del derecho a la vida en Estados Unidos. La Corte Suprema ha derogado de facto la sentencia del caso Roe contra Wade, que en 1973 convirtió en constitucional el derecho a abortar, y devuelve a los 50 Estados la potestad de legislar sobre el asunto. Se estima que 26 de ellos están dispuestos a derogar o limitar mucho la posibilidad de abortar. El supuesto “derecho” al aborto no es una cuestión de progreso, ni de libertad, ni de defensa de la mujer. Asesinar a un niño inocente en el vientre materno es inhumano. Ninguna razón, por grave y extrema que sea, justifica el asesinato de un inocente. Muchos se acogen a ello tranquilizando su conciencia diciendo que es “legal”, fiándose del criterio de unos políticos cegados de ideología, cuya agenda va claramente en la línea de poner al hombre en el lugar de Dios: decidir qué es verdad y qué mentira, qué está bien y qué está mal, quién merece vivir y quién morir. La esclavitud o el racismo también fue legal en un tiempo de la historia. Para asustar a la causa pro-vida acudirán como de costumbre a la violencia, también a la humillación con calificativos como: supremacistas, conservadores, machistas, fascistas, fanáticos religiosos… No nos dejemos engañar. Recemos para que impere el sentido común y nuestra sociedad sea cada día más justa y más libre.

Hermoso día de Corpus. Qué alegría ver recuperadas, tanto en St. Vicenç de Montalt como St. Andreu de Llavaneres, esta procesión del Corpus: alfombras florales y ornamentales, calles adornadas, piedad y devoción hacia la presencia del Señor sacramentado. Por todos aquellos que sudaron lo que no está dicho, muchas gracias y el año que viene más y mejor, a mayor gloria de Dios.

¿Quieres darle una alegría al Señor?Os aseguro que en el cielo habrá también más alegría por un solo pecador que se convierta que por noventa y nueve justos, que no necesitan convertirse (Lc 15, 7). Así lo escuchábamos en la Solemnidad del Sagrado Corazón de Jesús. Qué alegría darían las lágrimas de contrición de St. Pedro. Qué alegría cuando nos acercamos nosotros con corazón humilde a la presencia del Señor. El Maligno con sus insinuaciones busca alejarnos del Señor: “demasiados pecados tienes”, “eres indigno de Él”, “tu presencia ofende al Señor, aléjate”, “no tienes remedio ni salvación”. Todo lo contrario a lo que nos dice el Evangelio, todo lo contrario a lo que nos muestra el corazón traspasado del Señor. Arrepintámonos de nuestra mala vida y dejemos que el Señor construya la casa con su gracia y su poder, y con nuestra humilde cooperación.